sobota, 24 listopada 2012

Pierwszy ;)

Hejka!

Ze względu na fakt, że mój główny blog, czyli 'Miminy stryszek'  z  założenia swego miał być blogiem robótkowo-zdjęciowo-kulinarnym, a ostatnio miewam zapędy gadżeciarskie - postanowiłam otworzyć tego podbloga 'Ja, gadżeciara'. Mam zamiar zamieszczać tu rzeczy, które mi się podobają, wzbudzają pienia zachwytu, frapują, intrygują i w mniejszym lub większym stopniu chcę je mieć. Zastrzegam, że żadna z zamieszczonych tu rzeczy, ani ich wizerunków nie jest moja. Zdjęcia pochodzą z szeroko rozumianego internetu - zawsze jednak podaję dokładne źródło, z którego zdjęcie zostało zaczerpnięte. Jeżeli autor zdjęcia czuje się w jakikolwiek sposób urażony publikacją na tym blogu - proszony jest o kontakt mailowy duzamalami@gmail.com - bez zbędnej dyskusji zdjęcie usunę. Tak więc, jak powiedziała chętna młoda mężatka do hydraulika - do rzeczy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz